Livrarea produselor

Modalitati de livrare

Livrarea se face in functie de optiunea clientului, de la depozitul firmei, sau prin serviciul de curierat rapid.

Livrarea comenzii, pentru articolele aflate pe stoc se face intr-un interval de 24h - 48h in functie de optiunea clientului.
Pentru produsele pe care firma nu le are pe stoc si le comanda la producatori, livrarea se confirma telefonic clientului.


Acceptarea bunurilor

La prezentarea de catre firma de curierat a coletului, va rugam sa semnati de primire si sa achitati contravaloarea acestuia. Ulterior, puteti desigila coletul si verifica produsul.

Cumparatorul are dreptul sa nu accepte bunurile livrate in cazul in care acestea nu sunt conforme cu detaliile tehnice specificate in comanda. In acest caz Vanzatorul isi asuma responsabilitatea aducerii produselor la conformitate.

Riscuri si responsabilitati

Vanzatorul este responsabil de ambalarea corespunzatoare a bunurilor.

Riscul bunului se transfera la cumparator in momentul predarii efective a bunului.

Facturare si alte documente insotitoare ale coletului

Vanzatorul va emite pe baza informatiilor detinute de acesta si a celor furnizate de cumparator o factura pentru bunurile livrate. Totodata, coletul va fi insotit de documentatia prevazuta de lege pentru produsul /produsele comandat(e), dupa caz: certificat/declaratie de conformitate, certificat de garantie, instructiuni de utilizare, etc.

Politica de retur

Returnarea produselor se poate face in urmatoarele cazuri:
- Ati primit alt produs / alte produse: In cazul in care vi s-a livrat alt produs decat cel comandat, va rugam sa ne anuntati in cel mai scurt timp posibil despre acest lucru, pentru ca produsul sa fie returnat si inlocuit cu cel comandat. Cheltuielile de transport (tur-retur) vor fi suportate de catre S.C. AARTT INSTALL GENERAL S.R.L.
- Marfa livrata prezinta deteriorari vizibile: In cazul in care marfa primita prezinta deteriorari vizibile, aveti dreptul sa refuzati receptia; in acest caz va rugam sa ne anuntati imediat pentru a putea proceda la trimitirea unui alt produs (acelasi tip cu cel comandat), caz in care termenul de livrare va fi extins cu timpul necesar procesarii unei comenzi.
- Denuntarea unilaterala a contractului: Conform Ordonantei nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta (inclusiv modificari ulterioare):
Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului.
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea S.C. AARTT INSTALL GENERAL S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 30 de zile de la data denuntarii in scris a contractului. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc.

In conformitate cu prevederile O.G. 130/2000, art. 10 clientul NU poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte:
- contracte de furnizare de produse sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile cursurilor pietei financiare care nu pot fi controlate de comerciant;
- contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.

NU se pot returna in nici o situatie produsele a caror ambalaje au fost desfacute - produsul trebuie returnat sigilat. Starea produselor achizitionate trebuie sa fie la fel ca la achizitionarea / primirea lor, inclusiv ambalajele trebuie mentinute intacte.

De asemenea, NU se primesc la retur urmatoarele produse:
- Produse deteriorate si neacoperite de garantie;
- Produse pe comanda speciala.

Cererile de returnare vor fi solutionate intr-un termen de 30 de zile de la data depunerii actelor necesare la sediul nostru si trebuie sa cuprinda urmatoarele documente: Cererea pentru denuntare unilaterala a contractului, cu datele complete ale persoanei care face denuntarea, semnata si datata, date despre produsul returnat si motivul returnarii; factura in original, certificatul de garantie in original (unde este cazul) si copie dupa cartea de identitate a persoanei care apare pe factura ca beneficiar.